Loading
 ПОМОЩЕН ЦЕНТЪР

Статус на поръчките
Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
Колко време отнема доставката?
Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
Как мога да отменя поръчка?
Мога ли да добавя други продукти към поръчката?


Връщане на стоки
Как и кога мога да върна продукт?
Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
Връщане на сгрешени или дефектни стоки
Номер на Оторизация за Връщане
На какъв адрес да изпратя стоката която искам да върна?
Политика за връщане на стоки


Транспорт и доставка
Как и от кой се доставят поръчките?
Какви са цените за доставка?
Препоръки при получаване на поръчките
Проследяване на пратките
Безплатна доставка


Поръчка и плащане
Мога ли да закупя продукт директно от ваш магазин?
Как да направя поръчка?
Как мога да променя адреса за доставка?
Какви са методите на плащане?
Има ли допълнителни такси и комисионни при плащане?
Мога ли да променя метода на плащане?
Как мога да получа проформа фактура за банково плащане?
Мога ли да направя поръчка на неналичен продукт?


Промоции и отстъпки
Какви видове промоции се предлагат от магазина?
Колко дълго трае промоция на даден продукт?
Бонус клуб
Как мога да закупя продукт с бонус точки?
Ваучери и сертификати за отстъпка
Промоционален бюлетин


Акаунт
Как да регистрирам свой акаунт?
Как да променя информацията по акаунта ми?
Как да променя паролата си?
Забравил съм паролата си, какво да направя за да получа достъп до акаунта си?


Работа със сайта
Как да намеря търсения от мен продукт?
Навигация в сайта
Филтриране на продуктите в категория
Как да добавя продукт в поръчката ми?
Използване на ваучери и сертификати за подарък
Регистрация
Промяна на информацията за доставка


Гаранции
Какъв е гаранционния срок на продуктите?
Къде се намират сервизите за гаранционна поддръжка?
Как да процедирам в случай на повреда?
Можете ли да ремонтирате продукти извън гаранция?
Общи гаранционни условия


Лични данни
Какви лични данни събира и съхранява outmax.bg?
В какви случаи, как и от кого могат да бъдат използвани личните ми данни?
Как и къде се съхраняват личните ми данни?
Политика за работа с лични данни


Важни документи
Фирмена визия
Общи условия за продажби
Общи гаранционни условия
Политика по връщане на стоки
Политика за работа с лични данни
Закон за защита на потребителя
Закон за електронния документ и електронния подпис
Директива 2000/31/ЕО на Европейския Парламент и на Съвета от 08 Юни 2000г.


Обслужване на клиенти
Връзка с нас
Услуги
 
Статус на поръчките


• Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
• Колко време отнема доставката?
• Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
• Как мога да отменя поръчка?
• Мога ли да добавя други продукти към поръчката?

 


Кога ще бъде изпратена поръчката ми?

Срокът в който изпращаме даден продукт можете да намерите на продуктовата му страница в раздел „ДЕТАЙЛИ”:



Онлайн поръчките се обработват от служители на OUTMAX.BG в работно време, по реда на тяхното постъпване. Срокът за изпращане започва да тече от момента на потвърждаване на поръчката и се отнася само за работните дни през текущия период. В същия ден могат да бъдат изпратени само поръчки, потвърдени до 12:30 часа.

 

Колко време отнема доставката?

Доставките на продукти, поръчани в онлайн-магазина на OUTMAX.BG, се извършват от служители на фирмата за територията на град София, както и за цялата страна под формата на куриерски пратки. Стандартният срок за доставка е 24 часа от момента на изпращане на стоката, като за някои населени места се прилагат срокове на доставка от 48 часа и 72 часа. Такива могат да бъдат населени места, отдалечени от областните центрове, както и такива, обслужвани от куриерите в определени дни от седмицата. Ако се съмнявате, че Вашето населено място попада в тази категория, моля обърнете се към служители на OUTMAX.BG за допълнителна информация.

 

Как мога да проследя статуса на поръчката ми?

Можете да се информирате за статуса на Вашата поръчка, изпълнявайки следните стъпки:

1. Влезте в акауна си, използвайки Вашият имейл адрес и Вашата парола.




2.  Изберете секцията „Акаунт” в основното меню.




3. Изберете раздела „История на поръчките”.




В таблицата ще намерите информация за всички Ваши поръчки и техния статус. Чрез избиране на опцията „Виж поръчката” можете да видите всички детайли по избраната поръчка:




Как мога да отменя поръчка?

Поръчките могат да бъдат отменени от Вас по всяко време, преди поръчката да бъде изпратена. За да отмените поръчката си трябва да се свържете с оператор от OUTMAX.BG и да го информирате за решението си. В случай, че поръчката е платена предварително, нашят служител ще Ви информира за начина по който ще Ви бъде възстановена заплатената сума.

 

Мога ли да добавя други продукти към поръчката?

Ако поръчката Ви все още не е потвърдена, можете да направите нова поръчка, в която да добавите новите продукти, които желаете да поръчате. Нашите служители ще обединят всички Ваши поръчки в момента на потвърждение, като по този начин ще минимизират дължимата от Вас сума за доставка.

В случай, че поръчката Ви е вече потвърдена, можете да се свържете със служител на OUTMAX.BG за да бъдете информирани дали все още има възможност за добавяне на допълнителни продукти по тази пратка.

 
  Връзка с нас
Връзка с нас
  Вход в системата
Email:
Парола:
Запомни ме?


  Поръчка
Вашата поръчка е празна.
0Продукти в поръчката:
0.00 лв.Общо:
  Плащане
Методи на плащане
Продукти в промоция
    AMD FX-6300 3.50 GHz
    Спести 10.68 лв.
    Acer S1283E
    Спести 59.69 лв.
    BenQ MH741
    Спести 107.38 лв.
    Omega ATX-8815BK
    Спести 3.94 лв.
    BenQ W1110
    Спести 96.94 лв.
    Epson EB-2165W
    Спести 234.10 лв.
    Acer X117H
    Спести 36.12 лв.
    Samsung SL-M2070
    Спести 10.79 лв.
    Philips 223V5LSB
    Спести 10.83 лв.
  Мейлинг лист
Абонамент в нашият мейлинг лист:
Email:
  Реклама