Loading
 ПОМОЩЕН ЦЕНТЪР

Статус на поръчките
Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
Колко време отнема доставката?
Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
Как мога да отменя поръчка?
Мога ли да добавя други продукти към поръчката?


Връщане на стоки
Как и кога мога да върна продукт?
Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
Връщане на сгрешени или дефектни стоки
Номер на Оторизация за Връщане
На какъв адрес да изпратя стоката която искам да върна?
Политика за връщане на стоки


Транспорт и доставка
Как и от кой се доставят поръчките?
Какви са цените за доставка?
Препоръки при получаване на поръчките
Проследяване на пратките
Безплатна доставка


Поръчка и плащане
Мога ли да закупя продукт директно от ваш магазин?
Как да направя поръчка?
Как мога да променя адреса за доставка?
Какви са методите на плащане?
Има ли допълнителни такси и комисионни при плащане?
Мога ли да променя метода на плащане?
Как мога да получа проформа фактура за банково плащане?
Мога ли да направя поръчка на неналичен продукт?


Промоции и отстъпки
Какви видове промоции се предлагат от магазина?
Колко дълго трае промоция на даден продукт?
Бонус клуб
Как мога да закупя продукт с бонус точки?
Ваучери и сертификати за отстъпка
Промоционален бюлетин


Акаунт
Как да регистрирам свой акаунт?
Как да променя информацията по акаунта ми?
Как да променя паролата си?
Забравил съм паролата си, какво да направя за да получа достъп до акаунта си?


Работа със сайта
Как да намеря търсения от мен продукт?
Навигация в сайта
Филтриране на продуктите в категория
Как да добавя продукт в поръчката ми?
Използване на ваучери и сертификати за подарък
Регистрация
Промяна на информацията за доставка


Гаранции
Какъв е гаранционния срок на продуктите?
Къде се намират сервизите за гаранционна поддръжка?
Как да процедирам в случай на повреда?
Можете ли да ремонтирате продукти извън гаранция?
Общи гаранционни условия


Лични данни
Какви лични данни събира и съхранява outmax.bg?
В какви случаи, как и от кого могат да бъдат използвани личните ми данни?
Как и къде се съхраняват личните ми данни?
Политика за работа с лични данни


Важни документи
Фирмена визия
Общи условия за продажби
Общи гаранционни условия
Политика по връщане на стоки
Политика за работа с лични данни
Закон за защита на потребителя
Закон за електронния документ и електронния подпис
Директива 2000/31/ЕО на Европейския Парламент и на Съвета от 08 Юни 2000г.


Обслужване на клиенти
Връзка с нас
Услуги
 
Връщане на стоки

• Как и кога мога да върна продукт?
• Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
• Връщане на сгрешени или дефектни стоки
• Номер на Оторизация за Връщане
• На какъв адрес да изпратя стоката която искам да върна?
• Политика по връщане на стоки

Как и кога мога да върна продукт?

Ако не е посочено друго, имате право да заявите връщане на закупените от Вас стоки в срок до четиринадесет  дни от датата на доставката. Заявката се отправя по телефон, като наш служител ще Ви продиктува номер на Оторизация за Връщане. Необходимо е да изпишете този номер на отделен лист и да го приложите в пратката с която връщате стоката. Стоката трябва да пристигне на адреса за връщане на стоки, чрез куриер или донесена лично, в срок не по-късно от 5/пет/ календарни дни от датата на получаване на номера на Оторизацията за връщане.По смисъла на закона за защита на потребителите, правото за връщане на стоки без основание се отнася само за клиенти на фирмата, закупили съответната стока като физически лица. За връщане от фирми, моля обърнете се към служител на Outmax.bg

Моля преди да пристъпите към връщане на стока да се запознаете внимателно с Политиката по връщане на стоки от клиенти

Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?

В случай, че върнатата от Вас стока отговаря на всички изисквания посочени в Политиката по връщане на стоки от клиенти, заплатената от Вас сума за продукта ще Ви бъде възстановена най късно в 30 /тридесет/ дневен срок по един от следните начини:

- Ако сте заплатили продукта през оператор на интернет разплащания (като ePay.bg или PayPal) – сумата ще бъде кредитирана по Вашата сметка при съответния опрератор.

- Ако сте заплатили продукта по банков път или в брой при доставка – сумата ще Ви бъде изплатена по изрично посочена от Вас банкова сметка.

Връщане на сгрешени или дефектни стоки

• Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат връщани само за замяна за оригинално поръчания продукт. По изрично решение на OUTMAX.BG могат да се направят изключения, при които да бъде възстановена заплатената сума, след получаване на стоката обратно в склада. Вашето желание за подобно изключение следва да бъде заявено по телефона при получаване на номера на Оторизацията за връщане. Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат заявявани за връщане съгласно настоящите условия в срок до четиринадесет дни от датата на доставката.

• Връщаните дефектни или сгрешени стоки следва да отговарят на общите критерии за връщане на стоки съгласно Политиката по връщане на стоки от клиенти

• Разходите по връщането и обратното изпращане на сгрешени или дефектни стоки са за сметка на OUTMAX.BG

Под сгрешени стоки се има предвид случаите, когато получите стока различна от тази която е отразена и потвърдена във Вашата поръчка.

Номер на Оторизация за Връщане

В случай, че желаете да върнете закупена от Вас стока, независимо от причината, Ви е необходим номер на оторизация за връщане. Получаването на този номер става с телефонно обаждане, при което трябва да съобщите следната информация:

• Вашето име

• Номер на поръчката по която желаете да върнете стока

• Сериен номер на продукта който желаете да върнете

• Начин по който смятате да го изпратите

След като съобщите на служителя посочената информация, той ще Ви продиктува номера на Оторизация за връщане, който трябва да запишете и приложите към връщаната стока. Моля записвайте номера на отделен лист, а не върху опаковката на продукта. След получаване на номера можете да изпратите или донесете лично продукта на адреса за връщане на стоки. Моля имайте предвид, че номера на оторизацията е валиден 5 /пет/ календарни дни. След изтичане на този срок стоката няма да може да бъде приета в склада на фирмата.

Адрес за връщане на стоки

гр. София, бул. Цариградско шосе 133, Хайтек Парк, ет. 3

 

 
  Връзка с нас
Връзка с нас
  Вход в системата
Email:
Парола:
Запомни ме?


  Поръчка
Вашата поръчка е празна.
0Продукти в поръчката:
0.00 лв.Общо:
  Плащане
Методи на плащане
Продукти в промоция
    FORTRON Hyper 500
    Спести 6.12 лв.
    DELL Alienware 17 R4
    Спести 386.31 лв.
    BenQ MX528
    Спести 43.52 лв.
    FORTRON Hyper 600
    Спести 7.42 лв.
    Netgear JFS524
    Спести 9.19 лв.
    Intel R1304BTLSHBN
    Спести 77.18 лв.
    Samsung SL-M2070W
    Спести 12.42 лв.
  Мейлинг лист
Абонамент в нашият мейлинг лист:
Email:
  Реклама