Loading
 ПОМОЩЕН ЦЕНТЪР

Статус на поръчките
Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
Колко време отнема доставката?
Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
Как мога да отменя поръчка?
Мога ли да добавя други продукти към поръчката?


Връщане на стоки
Как и кога мога да върна продукт?
Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
Връщане на сгрешени или дефектни стоки
Номер на Оторизация за Връщане
На какъв адрес да изпратя стоката която искам да върна?
Политика за връщане на стоки


Транспорт и доставка
Как и от кой се доставят поръчките?
Какви са цените за доставка?
Препоръки при получаване на поръчките
Проследяване на пратките
Безплатна доставка


Поръчка и плащане
Мога ли да закупя продукт директно от ваш магазин?
Как да направя поръчка?
Как мога да променя адреса за доставка?
Какви са методите на плащане?
Има ли допълнителни такси и комисионни при плащане?
Мога ли да променя метода на плащане?
Как мога да получа проформа фактура за банково плащане?
Мога ли да направя поръчка на неналичен продукт?


Промоции и отстъпки
Какви видове промоции се предлагат от магазина?
Колко дълго трае промоция на даден продукт?
Бонус клуб
Как мога да закупя продукт с бонус точки?
Ваучери и сертификати за отстъпка
Промоционален бюлетин


Акаунт
Как да регистрирам свой акаунт?
Как да променя информацията по акаунта ми?
Как да променя паролата си?
Забравил съм паролата си, какво да направя за да получа достъп до акаунта си?


Работа със сайта
Как да намеря търсения от мен продукт?
Навигация в сайта
Филтриране на продуктите в категория
Как да добавя продукт в поръчката ми?
Използване на ваучери и сертификати за подарък
Регистрация
Промяна на информацията за доставка


Гаранции
Какъв е гаранционния срок на продуктите?
Къде се намират сервизите за гаранционна поддръжка?
Как да процедирам в случай на повреда?
Можете ли да ремонтирате продукти извън гаранция?
Общи гаранционни условия


Лични данни
Какви лични данни събира и съхранява outmax.bg?
В какви случаи, как и от кого могат да бъдат използвани личните ми данни?
Как и къде се съхраняват личните ми данни?
Политика за работа с лични данни


Важни документи
Фирмена визия
Общи условия за продажби
Общи гаранционни условия
Политика по връщане на стоки
Политика за работа с лични данни
Закон за защита на потребителя
Закон за електронния документ и електронния подпис
Директива 2000/31/ЕО на Европейския Парламент и на Съвета от 08 Юни 2000г.


Обслужване на клиенти
Връзка с нас
Услуги
 
Поръчка и плащане

• Мога ли да закупя продукт директно от ваш магазин?
• Как да направя поръчка?
• Как мога да променя адреса за доставка?
• Какви са методите на плащане?
• Има ли допълнителни такси и комисионни при плащане?
• Мога ли да променя метода на плащане?
• Как мога да получа проформа фактура за банково плащане?
• Мога ли да направя поръчка на неналичен продукт?


Мога ли да закупя продукт директно от ваш магазин?

Стоките налични в сайта на OUTMAX.BG се предлагат от нас само чрез онлайн или телефонни поръчки. Нашата дейност и усилия са насочени изцяло към развитието на електронната тъговия и на този етап не предвиждаме разкриването на търговски обекти под търговската марка на OUTMAX.BG.
 

Как да направя поръчка?

Ако желаете да закупите стока предлагана от OUTMAX.BG, можете да отправите Вашата поръчка по два начина:

Онлайн поръчка – можете да направите онлайн поръчка по следния начин:
Изберете продуктовата страница на желания от Вас продукт.

Натискайки бутона „Поръчай” продуктът ще бъде добавен автоматично и ще бъдете препратени на страницата с Вашата поръчка.


Там имате възможност да намерите информация за всички продукти включени в поръчката, стойността на доставката и крайната дължима от Вас сума за продукта. Ако желаете можете да промените количеството чрез нанасяне на желания брой в съответното поле и натискане върху бутона „Запиши промените”

В случай, че желаете да добавите други продукти към поръчката си можете да използвате бутона „Продължи пазаруването” или да изберете желаната от Вас категория директно от менюто за навигация.

След като добавите всички желани от Вас продукти към поръчката използвайте бутона „Направи поръчка” .

Ако нямате или не сте влезли в акаунта си ще преминете към страницата за въвеждане на Вашите данни. Там ще Ви бъде предложено да се регистрирате като нов потребител или да въведете Вашите имейл адрес и парола, в случай че вече имате създаден в системата акаунт.


След като въведете данните си успешно ще бъдете върнати отново на страницата с поръчката Ви, където можете да използвате отново бутона „Направи поръчка” за финално потвърждение.

В този момент поръчката Ви вече е направена и ще Ви бъде предложено да изберете удобен за Вас метод на плащане.
 
Телефонна поръчка

В случай че се затруднявате или просто не желаете да направите поръчката си през онлайн системата, можете да поръчате желаните от Вас продукти директно по телефона. Нашите оператори ще Ви  информират за стойността на продуктите, цената за доставка, както и срокът в който Вашата поръчка ще бъде изпратена на посочения адрес.

За да бъдат избегнати разминавания ще бъде добре да съобщите на оператора точния код на желания от Вас продукт.


Моля имайте предвид, че за поръчките направени по телефона не се начисляват бонус точки от системата „Outmax Bonus Club”


Как мога да променя адреса за доставка?

Когато сте влезли в акаунта си или преминете през процеса на регистрация, страницата с Вашата поръчка Ви дава възможност да промените Вашите данни или да въведете различен адрес за доставка.

Имайте предвид, че подразбиращия се адрес на доставка е този който сте посочили във Вашата регистрация. Ако адресът на доставка е друг следва да го отразите във Вашата поръчка.

Какви са методите на плащане?

Можете да заплатите поръчаните от Вас стоки чрез някой от следните методи на плащане:

• Банков превод
• Наложен платеж при доставка
• Плащане с банкова карта
• Плащане от микросметка на ePay.bg
• Плащане от сметка в PayPal.com
• Плащане на лизинг чрез ТБИ Кредит

След като направите поръчката си ще Ви бъде предложено да изберете желаният от Вас метод на плащане.

Ако желаете да закупите продукти на лизинг, моля свържете се с наш служител за уточняване на условията.

В случай, че се затруднявате при извършване на плащането, моля обърнете се към наш служител за съдействие.


Има ли допълнителни такси и комисионни при плащане?

Цялата дължима от Вас сума е отразена на страницата с Вашата поръчка.


В случай, че при доставката Ви бъдат поискани допълнителни такси, комисионни или други суми , извън посочената стойност за плащане в нашия сайт, моля незабавно се свържете с наш служител, който да провери и разреши проблема.

Възможно е при плащане чрез оператор на интернет разплащания, когато плащането се извършва в  друга валута различна от български лева, дължимата сума във валута да е завишена. Разликата е в рамките на 1 - 3 % от сумата изчислена по фиксинг на БНБ и се налага от нормалните курсови разлики, начисляваните такси за превалутиране, както и събирани допълнителни комисионни от оператора. В тези случаи ще бъдете уведомени за дължимата сума във валута при избора на съответния метод на плащане. Бихте могли да се информирате за дължимата сума във чуждестранна валута и свързвайки се с наш оператор по телефона.
 

Мога ли да променя метода на плащане?

Преди момента на потвърждаване на поръчката можете да зададете или промените вида на плащанете, избирайки съответната опция срещу поръчката Ви в графа „История на поръчките” в раздела „Акаунт”

Ако желаете да промените метода на плащане след като поръчката Ви е вече потвърдена, моля свържете се с наш служител за да се информирате за възможностите за това.

Как мога да получа проформа фактура за банково плащане?

Нашата система ще Ви предостави автоматично Проформа фактура за Вашата поръчка след като изберете желания вид плащане.

В случай на необходимост нашите служители могат да Ви предоставят и Проформа фактура по факс или имейл.

Мога ли да направя поръчка на неналичен продукт?

Когато даден продукт е маркиран като изчерпан, това означава че той не е наличен както в нашите така и в складовете на нашите доставчици (вносителите на този продукт). Можете да се ориентирате за това кога продуктът е бил последно наличен, преглеждайки детайлите на продукта и по специално полето „Обновен”.

Това поле съдържа информация за последната промяна в цената и наличността на продукта, което говори и за датата на изчерпването му.

За изчерпаните продукти сме предвидили възможността да отправите запитване за наличност, чрез попълването на кратка форма в която можете да отразите желаните количества, срокът в който имате възможност да изчакате евентуален внос на продукта, както и друга информация която сметнете за необходима.


Получавайки Вашето запитване, от своя страна ще отправим запитване към вносителите относно предстоящ внос или възможност за поръчка на съответния продукт. Естествено ще бъдете информирани веднага след като получим даден резултат от запитването.

 
  Връзка с нас
Връзка с нас
  Вход в системата
Email:
Парола:
Запомни ме?


  Поръчка
Вашата поръчка е празна.
0Продукти в поръчката:
0.00 лв.Общо:
  Плащане
Методи на плащане
Продукти в промоция
    DEEPCOOL MAELSTROM 240T
    Спести 6.25 лв.
    APC Smart-UPS X 1000VA Rack/Tower LCD
    Спести 78.23 лв.
    Acer A1300W
    Спести 57.10 лв.
    LG 34UC88 Curved
    Спести 100.83 лв.
    Asus P2E
    Спести 46.53 лв.
    Kingston KVR16E11/8 8GB DDR3 1600
    Спести 10.02 лв.
    D-Link DGS-1210-48
    Спести 41.19 лв.
    ASRock FM2A68M-DG3+
    Спести 5.38 лв.
    Cooler Master B500 V2
    Спести 6.47 лв.
  Мейлинг лист
Абонамент в нашият мейлинг лист:
Email:
  Реклама