Политика по връщане на стоки от клиенти

С оформянето на поръчка на тази уеб страница, Вие потвърждавате, че сте прочели и приемате настоящата политика по връщане на стоки от клиенти.

Общи критерии
Всички връщани стоки следва да отговарят на следното:

1. Стоките следва да бъдат в оригинална, ненарушена опаковка(кутии, картони, пликове, лепенки, стиропор и други). Не се допускат разкъсвания, счупвания и наранявания на опаковката. Не подлежат на връщане стоки с нарушена еднократна опаковка.
2. Самият продукт трябва да бъде с нормален външен вид, неразличаващ се от този в който е получена стоката. Не се допускат наранявания, надрасквания, изменения или следи от работа с продукта.
3. Необходим Ви е валиден номер на Оторизация за Връщане, получен по телефон или имейл.
4. Не се допуска връщане на стоки с еднократна опаковка, когато те са били отваряни, както и когато са били отваряни елементи от окомплектовката на продукта, опаковани в еднократна опаковка(тонер касети, батерии и др.).
5. Стоките следва да съдържат пълната си окомплектовка (аксесоари, зарядни устройства, адаптери, антени, дистанционни управления, батерии, дискове и други).
6. Документация на производителя (книжки, упътвания, гаранционни карти, регистрационни карти, листовки и други).
7. Номера на Оторизацията за Връщане не трябва да бъде изписван върху опаковката или части на окомплектовката на продукта.

Общи условия по връщането

• Ако не е посочено друго, имате право да се откажете от (върнете) закупените от Вас стоки в срок до четиринадесет работни дни от датата на доставката. Заявката се отправя по телефон, като наш служител ще Ви продиктува номер на Оторизация за Връщане. Необходимо е да изпишете този номер на отделен лист и да го приложите в пратката с която връщате стоката. Стоката трябва да пристигне на адреса за връщане на стоки, чрез куриер или донесена лично.
• Освен в случаите когато продуктът Ви е дефектен или сгрешен (моля вижте специялните условия за връщане на дефектни или сгрешени продукти по-долу), всички разходи по доставките на връщания продукт остават за Ваша сметка.
• Ако връщаната стока отговаря на посочените критерии, заплатената от Вас сума за продукта ще Ви бъде възстановена най-късно в 30/тридесет/ дневен срок по един от следните начини:
o Ако сте заплатили продукта през оператор на интернет разплащания (като ePay.bg или PayPal) – сумата ще бъде кредитирана по Вашата сметка при съответния опрератор.
o Ако сте заплатили продукта по банков път или в брой при доставка – сумата ще Ви бъде изплатена по изрично посочена от Вас банкова сметка.
• Рискът от загуба или повреда на продукта по време на транспорта при връщането на стоки е изцяло за сметка на клиента. В тази връзка Ви съветваме да се възползвате от специялните опции на куриерските компании /като застраховка или обявена стойност/ във връзка с рисковете по време на транспорт. Стойността на тези опции обикновенно е по-малко от 0,5 % от стойността на стоката.

Специялни условия за връщане на дефектни или сгрешени продукти

• Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат връщани само за замяна за оригинално поръчания продукт. По изрично решение на OUTMAX.BG могат да се направят изключения, при които да бъде възстановена заплатената сума, след получаване на стоката обратно в склада. Вашето желание за подобно изключение следва да бъде заявено по телефона при получаване на номера на Оторизацията за връщане.Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат заявявани за връщане съгласно настоящите условия в срок до четиринадесет дни от датата на доставката.
• Връщаните дефектни или сгрешени стоки следва да отговарят на общите критерии за връщане на стоки.
• Разходите по връщането и обратното изпращане на сгрешени или дефектни стоки са за сметка на OUTMAX.BG

Под сгрешени стоки се има предвид случаите, когато получите стока различна от тази която е отразена във Вашата поръчка.

Оторизация за връщане

В случай, че желаете на върнете закупена от Вас стока, независимо от причината, Ви е необходим номер на оторизация за връщане. Получаването на този номер става с телефонно обаждане, при което трябва да съобщите следната информация:

• Вашето име
• Номер на поръчката по която желаете да върнете стока
• Сериен номер на продукта който желаете да върнете
• Начин по който смятате да го изпратите

След като съобщите на служителя посочената информация, той ще Ви продиктува номера на Оторизация за връщане, който трябва да запишете и приложите към връщаната стока. Моля записвайте номера на отделен лист, а не върху опаковката на продукта. След получаване на номера можете да изпратите или донесете лично продукта на адреса за връщане на стоки. Моля имайте предвид, че номера на оторизацията е валиден 5 /пет/ календарни дни. След изтичане на този срок стоката няма да може да бъде приета в склада на фирмата.

Връщането на стока трябва да отговаря на всички посочени в този документ критерии
Ако Вашата върната стока не отговаря на всички посочени критерии, връщането може да бъде отказано от нашият склад и стоката ще бъде върната към Вас за Ваша сметка.Съответно Вашата заявка за връщане ще бъде анулирана, връщането на суми ще бъде отказано, а в случай че желаете замяна на стоката, то тя няма да бъде извършена. В този случай всички транспортни разходи ще бъдат начислени за Ваша сметка. Споразуменията ни с нашите доставчици не ни позволяват на правим изключения от тези правила.

Адрес за връщане на стоки


гр. София, ул. Софроний Врачански 2А