• Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
• Колко време отнема доставката?
• Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
• Как мога да отменя поръчка?
• Мога ли да добавя други продукти към поръчката?
Кога ще бъде изпратена поръчката ми?
Срокът в който изпращаме даден продукт можете да намерите на продуктовата му страница в раздел „ДЕТАЙЛИ”:

Онлайн поръчките се обработват от служители на OUTMAX.BG в работно време, по реда на тяхното постъпване. Срокът за изпращане започва да тече от момента на потвърждаване на поръчката и се отнася само за работните дни през текущия период. В същия ден могат да бъдат изпратени само поръчки, потвърдени до 12:30 часа.
Колко време отнема доставката?
Доставките на продукти, поръчани в онлайн-магазина на OUTMAX.BG, се извършват от служители на фирмата за територията на град София, както и за цялата страна под формата на куриерски пратки. Стандартният срок за доставка е 24 часа от момента на изпращане на стоката, като за някои населени места се прилагат срокове на доставка от 48 часа и 72 часа. Такива могат да бъдат населени места, отдалечени от областните центрове, както и такива, обслужвани от куриерите в определени дни от седмицата. Ако се съмнявате, че Вашето населено място попада в тази категория, моля обърнете се към служители на OUTMAX.BG за допълнителна информация.
Как мога да проследя статуса на поръчката ми?
Можете да се информирате за статуса на Вашата поръчка, изпълнявайки следните стъпки:
1. Влезте в акауна си, използвайки Вашият имейл адрес и Вашата парола.

2. Изберете секцията „Акаунт” в основното меню.

3. Изберете раздела „История на поръчките”.

В таблицата ще намерите информация за всички Ваши поръчки и техния статус. Чрез избиране на опцията „Виж поръчката” можете да видите всички детайли по избраната поръчка:

Как мога да отменя поръчка?
Поръчките могат да бъдат отменени от Вас по всяко време, преди поръчката да бъде изпратена. За да отмените поръчката си трябва да се свържете с оператор от OUTMAX.BG и да го информирате за решението си. В случай, че поръчката е платена предварително, нашят служител ще Ви информира за начина по който ще Ви бъде възстановена заплатената сума.
Мога ли да добавя други продукти към поръчката?
Ако поръчката Ви все още не е потвърдена, можете да направите нова поръчка, в която да добавите новите продукти, които желаете да поръчате. Нашите служители ще обединят всички Ваши поръчки в момента на потвърждение, като по този начин ще минимизират дължимата от Вас сума за доставка.
В случай, че поръчката Ви е вече потвърдена, можете да се свържете със служител на OUTMAX.BG за да бъдете информирани дали все още има възможност за добавяне на допълнителни продукти по тази пратка.
|