• Как и кога мога да върна продукт?
• Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
• Връщане на сгрешени или дефектни стоки
• Номер на Оторизация за Връщане
• На какъв адрес да изпратя стоката която искам да върна?
• Политика по връщане на стоки
Как и кога мога да върна продукт?
Ако не е посочено друго, имате право да заявите връщане на закупените от Вас стоки в срок до четиринадесет дни от датата на доставката. Заявката се отправя по телефон, като наш служител ще Ви продиктува номер на Оторизация за Връщане. Необходимо е да изпишете този номер на отделен лист и да го приложите в пратката с която връщате стоката. Стоката трябва да пристигне на адреса за връщане на стоки, чрез куриер или донесена лично, в срок не по-късно от 5/пет/ календарни дни от датата на получаване на номера на Оторизацията за връщане.По смисъла на закона за защита на потребителите, правото за връщане на стоки без основание се отнася само за клиенти на фирмата, закупили съответната стока като физически лица. За връщане от фирми, моля обърнете се към служител на Outmax.bg
Моля преди да пристъпите към връщане на стока да се запознаете внимателно с Политиката по връщане на стоки от клиенти
Кога и как ще ми бъде възстановена сумата за върната поръчка?
В случай, че върнатата от Вас стока отговаря на всички изисквания посочени в Политиката по връщане на стоки от клиенти, заплатената от Вас сума за продукта ще Ви бъде възстановена най късно в 30 /тридесет/ дневен срок по един от следните начини:
- Ако сте заплатили продукта през оператор на интернет разплащания (като ePay.bg или PayPal) – сумата ще бъде кредитирана по Вашата сметка при съответния опрератор.
- Ако сте заплатили продукта по банков път или в брой при доставка – сумата ще Ви бъде изплатена по изрично посочена от Вас банкова сметка.
Връщане на сгрешени или дефектни стоки
• Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат връщани само за замяна за оригинално поръчания продукт. По изрично решение на OUTMAX.BG могат да се направят изключения, при които да бъде възстановена заплатената сума, след получаване на стоката обратно в склада. Вашето желание за подобно изключение следва да бъде заявено по телефона при получаване на номера на Оторизацията за връщане. Дефектни или сгрешени продукти могат да бъдат заявявани за връщане съгласно настоящите условия в срок до четиринадесет дни от датата на доставката.
• Връщаните дефектни или сгрешени стоки следва да отговарят на общите критерии за връщане на стоки съгласно Политиката по връщане на стоки от клиенти
• Разходите по връщането и обратното изпращане на сгрешени или дефектни стоки са за сметка на OUTMAX.BG
Под сгрешени стоки се има предвид случаите, когато получите стока различна от тази която е отразена и потвърдена във Вашата поръчка.
Номер на Оторизация за Връщане
В случай, че желаете да върнете закупена от Вас стока, независимо от причината, Ви е необходим номер на оторизация за връщане. Получаването на този номер става с телефонно обаждане, при което трябва да съобщите следната информация:
• Вашето име
• Номер на поръчката по която желаете да върнете стока
• Сериен номер на продукта който желаете да върнете
• Начин по който смятате да го изпратите
След като съобщите на служителя посочената информация, той ще Ви продиктува номера на Оторизация за връщане, който трябва да запишете и приложите към връщаната стока. Моля записвайте номера на отделен лист, а не върху опаковката на продукта. След получаване на номера можете да изпратите или донесете лично продукта на адреса за връщане на стоки. Моля имайте предвид, че номера на оторизацията е валиден 5 /пет/ календарни дни. След изтичане на този срок стоката няма да може да бъде приета в склада на фирмата.
Адрес за връщане на стоки
гр. София, ул. "Кукуш" №1, сграда ИНКОМС-ИМ
|